مرجع کاربردی تبلیغات گوگل از مبندی تا پیشرفته

چگونه با تبلیغات گوگل کسب و کار خود را رونق دهیم

نویسنده :
سید محمدامین میرهاشمی روته یحیی کاظمی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 580
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 840
ویرایش : 0 شابک 9786002746207
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : برنامه نویسی تحت وب

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه
480,000

5 %

قیمت : 456000 تومان

یکی از هدفمندترین نوع تبلیغات Google Ads ابزار تبلیغاتی گوگل در دنیا محسوب می شود. تبلیغاتی که به شما این امکان را می دهد تا محصولات و خدمات خود را انحصارا در معرض بازدید و انتخاب مخاطبانی قرار دهید که در جستجوی محصولات و خدماتی که شما ارائه می کنید، هستند. همانطور که می دانید گوگل با جستجوی روزانه ۸٬۵ میلیارد جستجو، اصلی ترین پلت فرم جستجوی اینترنتی در سطح جهان محسوب می شود. ناگفته نماند که آمار و ارقام حاکی از این واقعیت است که در ایران هم خرید و فروش آنلاین در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. اما چرا هنوز بسیاری از کسب و کارهای ایرانی از تبلیغات در گوگل استفاده نمی کنند؟

واقعیت این است که در این مسیر چالش هایی وجود دارد که خوشبختانه شرکت پارسه به عنوان پارتنر تائید شده گوگل، راهکاری برای چالش های موجود در خصوص در ایران فراهم کرده است. مهمترین چالش Google Ads استفاده از مربوط به محدودیت های است که در ایران برای دسترسی به گوگل وجود دارد. همین محدودیت به مشکلاتی در تعریف کارت بانکی مورد تائید گوگل برای هزینه های تبلیغات هم منجر می شود.

علاوه بر این چالش ها، یکی از مهمترین موضوعاتی که صادر کنندگان کالا به خارج از ایران با آن مواجه هستند پیدا کردن بازار و مشتریان خارجی است. شرکت پارسه به همه مشتریان خود راهکارهای مناسب و کاربردی برای برطرف کردن این چالش ها ارائه می دهد. مولفان این کتاب در شرکت پارسه با بیش از ۱۵ سال سابقه و ۵۰ مشتری از سراسر جهان، با ارائه این کتاب تلاش می کنند تا با آموزش های کاربردی در استفاده از تبلیغات گوگل ادز به شما کمک کنند تا چه در کشور عزیزمان ایران، چه در کشورهای خارجی همیشه به مشتریان واقعی دسترسی داشته باشید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...