راهبردهای مدیریت برند؛ از کالاهای عام تا برندهای لوکس

Brand Management Strategies: Luxury & Mass Markets

نویسنده :
ویلیام آرینزو
مترجم :
امید علیجانی؛ محمد رحیمی مقدم
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 630
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 890
ویرایش : 0 شابک 9786225941168
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : برند

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 460,000تومان

همان گونه که اقتصادهای جهانی رشد می کنند و هزینه های کسب و کارها افزایش می یابد. نام تجاری (برند) به یک دارایی کلیدی جهت موفقیت در توسعه تجارت جهانی مبدل شده است. در صورت برنامه ریزی و اجرای صحیح مدیریت برند، می توان مسیر ورود و دستیابی به بازارهای نوظهور در عرصه بین المللی و نفوذ در بازارهای داخلی را تسهیل نمود.
کتاب حاضر دیدگاهی جامع از مدیریت برند ارائه می کند و به طور همزمان بر روی برندهای لوکس و غیر لوکس تا کالاهای عام تمرکز دارد. این کتاب با تکیه بر سال ها تجربه عملی نویسنده به عنوان استاد دانشگاه و نیز مشاور برند، تجربیات کسب شده در خصوص برندهای متنوع و مختلف بازار از کالاهای عام گرفته تا کالاهای لوکس را ارائه می دهد. کتاب فوق، به گونه ای نوشته شده که همزمان هم برای کسب و کار و هم برای دانشگاه مفید باشد؛ دانش جویان آن را دوستانه می بینند، مدیران می توانند به آن ارجاع دهند، و استارت آپ ها (شرکت های نوپا) می توانند از آن به عنوان راهنما استفاده کنند.
این کتاب مملو از مطالعات موردی پر محتوایی است، از جمله بحث هایی درباره راهبردهای شرکت های جهانی و کسب و کارهای محلی، که هم از رویه مشاوره نویسنده اصلی کتاب و هم از محیط پیرامون به طور کلی استخراج شده است. کتاب فوق حاوی مثال های به روز از برندهای مد از جمله Banana RepublicGucci Burberry و برندهای غیرمد از جمله
Ritz Carlton Hotel PorscheHyundai SamsungApple و ... است.
در اینجا درس های آموختنی هم از شکست ها و هم از موفقیت ها معرفی می شود. تمرین «آنچه می توانست انجام شود» یادگیری های حاصل از تجربیات را تعمیق ساخته و سپس با مفاهیم و چارچوب های نظری ما را به درک یک تصویر بزرگ می رساند.
موارد موفقیت و شکست در راهبردهای برند با عنوان «طوفان ذهنی» در هر فصل از کتاب ارائه شده است. این ویژگی به استادان، ارائه کنندگان سمینارها و مدیران برند، کمک می کند تا با تجربیات واقعی از کسب و کارها و راهبردهای مدیریت برند موفق و کارآمد یا ناموفق و شکست خورده آشنا شوند و همچنین برای راهبردهای «شکست خورده» یک راهبرد جایگزین توصیف و معرفی می شود. مؤلفه های یادگیری مشابهی در پایان هر فصل با عنوان «بحث و گفتگوی فصل» و «چالش های فصل» ارائه شده است. به علاوه منابع گسترده و متنوعی برای استادان و دانشجویان به منظور مطالعات تکمیلی ارائه شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...