آموزش طراحی و تصویر سازی هنری با ILLUSTRATOR ایلوستریتور 2024 - تمام رنگی

نویسنده :
امید باوی سعید گودرز
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1403 تعداد صفحات : 351
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 580
ویرایش : 0 شابک 9786003073074
موضوع اصلی : کامپیوتر موضوع فرعی : گرافیک

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه
495,000

7 %

قیمت : 460350 تومان

Adobe Illustrator رقیب جدی و البته پیشتاز CorelDraw یکی از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهای شرکت ادوبی است که بر اساس فضای برداری (Vector) بنا نهاده شده و برای طراحی و خلق تصاویر برداری مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که بیش از پنجاه درصد محیط و ابزارهای این نرم افزار کاملاً مشابه نرم افزار شناخته شده ی فتوشاپ است، کاربران فتوشاپ و ایندیزاین و فلش به راحتی می توانند با این نرم افزار ارتباط برقرار کنند و المان های گرافیکی مورد نیازشان را در آن بسازند و به محیط دلخواه خود وارد کنند.

ایجاد و ویرایش مسیرهای برداری، توانایی تایپوگرافی های بدیع، افکت های دو بعدی و سه بعدی کارامد و زیبا، امکانات ساده سازی طراحی و رسامی فوق العاده، پنل ها و دستورات متنوع رنگ، سازگار بودن با دیگر فرمت ها و نرم افزارهای ادوبی و بالاخره خروجی های فوق العاده با کیفیت و سبک برای چاپ تجاری یا انتشار در محیط وب و رسانه های دیجیتال از ویژگی های بارز این نرم افزار است.
کتاب حاضر حاصل سالیان متمادی تجربه ی کاری و تدریس نرم افزارهای گرافیکی مولفان است و سعی شده است با تعدد مثال های کاربردی، زمینه ی سهولت ارتباط مخاطب با نرم افزار بیش از پیش فراهم شود.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...