مدیریت تحول و نوآوری

Changing the Essence: The Art of Creating and Leading Fundamental Change in Organizations

نویسنده :
ریچارد بکهارد وندی پریتچارد
مترجم :
مهدی ایران نژاد پاریزی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 3 / 1393 تعداد صفحات : 160
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 245
ویرایش : 0 شابک 9789649223230
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : تحول، نوآوری و تکنولوژی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 80,000تومان

در چند دهه اخیر، مدیران روزبه روز بیشتر متوجه این حقیقت شده اند که کوشش‌های پراکنده جزء به جزء برای حل مسایل پیچیده سازمانی کافی نیست . امروزه برنامه ریزی همه جانبه وسیعتری لازم است به نحوی که استراتژی های هماهنگ شده ای را برای پرورش فضای سازمانی، روش‌های کار، روابط افراد، نظام‌های ارتباطی و اطلاعاتی در برداشته باشد و با شرایط و الزامات قابل پیش‌بینی و غیر قابل پیش بینی سال‌های آینده منطبق و سازگار باشد.
از جمله تغییرات شگرف امروزی، تغییرات انفجار آمیز تکنولوژی است. ارتباطات و اطلاع رسانی در واقع جهانی واحد پدید آورده است که در آن انجام معاملات کمتر از یک ثانیه به طول می انجامد و اخبار در کمترین زمان ممکن پخش می شوند. تغییرات جهانی در ارزش‌های اجتماعی از قبیل اهمیت دادن به محیط زیست، نقش زنان در جامعه، نقش سازمان‌های مولد ثروت، و رقابت کشورها برای تولید کالاها یا ارایه خدمات با بهترین کیفیت، همه اینها در محیطی که در آن سازمان‌ها و تشکیلات عمل می‌کنند، نقش تعیین کننده ای دارند و برای رؤسای سازمان‌ها تکالیف بی سابقه ای به وجود می‌آورد.
در این محیط ناآرام، اکثر رهبران سازمان‌ها مجبور می شوند که به بررسی ماهیت سازمان هایشان، از قبیل هدف غایی یا علت وجودی آن، هویت، روابط با مشتریان و فروشندگان مواد مورد نیاز آن ها، سیستم‌های عملیاتی و نقش فرهنگ سازمانی در بازدهی و اثربخشی بپردازند.
به منظور تأمین دانش لازم برای مدیران جهت رویارویی با چالش هایی که به طور اجمال به آن ها اشاره شد، کتاب حاضر به قلم آقای دکتر ریچارد بک هارد استاد ممتاز دانشگاه MIT و همکار ایشان به رشته تحریر درآمده است. آقای دکتر مهدی ایران نژاد پاریزی نیز که در رشته مدیریت سال‌ها تجربه عملی اندوخته اند، این کتاب ارزنده را به فارسی برگردانده اند و به جامعه علمی و مدیران کشور عرضه داشته اند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...