بازاریابی با لینکدین Linkedin Marketing اصول، مفاهیم و تکنیک ها

نویسنده :
مهیار سیاهوشی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 114
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 200
ویرایش : 0 شابک 9786222185480
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست
78,000

5 %

قیمت : 74100 تومان

لینکدین یک شبکه اجتماعی بسیار قدرتمند در جهت برندسای شخصی است. این شبکه صرفا از یک پلتفرم جستجو برای پیدا کردن شغل، به یک شبکه اجتماعی و تخصصی و قدرتمند تبدیل شده است، که به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند برنامه های پرسونال برندینگ خود را از طریق این شبکه ایجاد کنند.

لینکدین این امکان را برای همه افرادی که به دنبال برندسازی شخصی هستند، فراهم می کند تا بتوانند نا خود را در همه سایت ها و شبکه های اجتماعی به گوش مخاطبین خود برسانند. ابزاری که در لینکدین به عنوان اندازه گیری مشخصات معرفی شده، این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند اطلاعات بیشتر و بهینه ای از خود را در معرض دید و ارتباط با مخاطبین خود قرار دهند. امکانات و ابزارهای ارتباطی این شبکه تخصصی هر روز در حال افزایش است.

هدف از تهیه این مجموعه، گردآوری یک کتاب ساده، روان و در عین حال جامع و کاربردی است برای کسانی که می خواهند محصولات، خدمات و برندشان را از طریق شبکه های اجتماعی لینکدین به مخاطبین خاص خود معرفی کنند. چه کسب و کار بزرگی با چندین سال سابقه داشته باشید؛ یا به تازگی در حال راه اندازی کسب و کار کوچک خود هستید، این کتاب برای شما نوشته شده است تا بتوانید به استفاده از راهکارهای مفید و اثربخش به آنچه ه از کسب و کار خود توقع دارید، از طریق این شبکه اجتماعی دست پیدا کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...