تئوری بازی ها؛ راهنمایی بر مبانی تئوری بازی ها، استراتژی و تصمیم گیری

نویسنده :
جان کامینگز
مترجم :
ایمان آزمون
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 95
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 120
ویرایش : 0 شابک 9786227775211
موضوع اصلی : اقتصاد موضوع فرعی : اقتصاد

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست
70,000

7 %

قیمت : 65100 تومان

اگرچه تئوری بازی ها به عنوان یک مفهوم برجسته نسبتاً جوان است ، اصول پشت تئوری بازی ها برای هزاران سال به انسان ها این امکان را داده که رفتار همنوعانشان را پیش بینی کنند، مذاکرات قانع کننده ای داشته باشند که مطابق با منافع همه باشد و برای افراد این امکان را فراهم کرده که هم به شکل فردی و هم به طور جمعی منفعت ببرند.

این کتاب ، راهنمای کاملی برای تئوری بازی ها است. در این کتاب اصول تئوری بازی ها را توضیح داده و درعین حال مثال های عملی ارائه داده ایم ، مانند دوراهی زندانی و نقشی که تئوری بازی ها در طول جنک سرد ایفا کرد.

از اصول تئوری بازی ها برای آگاه کردن استراتژیست ها ، کارآفرینان ، سیاستمداران، تحلیل گران و فیلسوفان استفاده می شود و به آن ها کمک می کند تا در زمینه های نظامی ، تجاری ، اجتماعی و اخلاقی تصمیم های مستدلی بگیرند. در هر موضوعی می توان از اصول تئوری بازی ها برای به حداقل رساندن منطقی ریسک ، کاهش احتمال وقوع فاجعه و به دست آوردن درک درستی از رفتار عقلانی انسان ها استفاده کرد.

چه بخواهید به اعضای تیمتان کمک کنید تا مشارکت کنند یا بلند پروازانه در تلاش برای کشف راهکاری برای موفقیت در کارزار بعدی تان باشید ، تئوری بازی ها میتواند ابزار مفیدی برای شما در تمام عرصه های دنیای امروز باشد.

فهرست:

فصل اول: تئوری بازی ها چیست؟

فصل دوم: کجا می توانیم از تئوری بازی ها استفاده کنیم؟

فصل سوم: "دوراهی زندانی " و تشویق به مشارکت

فصل چهارم: ارزش شَپلی

فصل پنجم: تئوری بازی ها در تجارت و سیاست

فصل ششم: مطالعات موردی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...