شفای زندگی

نویسنده :
لوییز هی
مترجم :
گیتی خوشدل
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 81 / 1401 تعداد صفحات : 352
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 400
ویرایش : 0 شابک 9789643280710
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 125,000تومان

همه‌ی ما در زندگی به کتاب‌هایی نیاز داریم تا تحت تاثیرشان قرار بگیریم. کتاب‌هایی که باید در کنار رمان‌ها و داستان‌های روزمره‌ی خود بخوانیم و از خواندن آن‌ها درس زندگی بگیریم. بدون شک کتاب شفای زندگی یکی از بهترین نمونه‌های این نوع کتاب‌ها است. کتابی از ابتدا تا انتهایش خواننده را مسحور خودش می‌کند و نمی‌گذارد خواننده لحظه‌ای نور امید را فراموش کنند.

چرا باید این کتاب را خواند؟
لوئیز هی نویسنده‌ی موفق کتاب شفای زندگی در ابتدا‌ی کتاب شفای زندگی می‌نویسد: «امیدوارم این هدیه یاری‌تان کند تا آن‌ جایگاه درونی را که خانه‌ی حرمت و عشق خالص و پذیرش خود است، بیابید.» لوييز هي در همین چند کلمه نوید یک کتاب آرامش بخش را به خوانندگانش می‌دهد. کتابی که بتواند از ابتدا تا انتهایش سبکی از زندگی را ارائه دهد که زندگی خوانندگان را برای همیشه تغییر دهد.

معرفی کتاب شفای زندگی اثر لوییز هی
کتاب شفای زندگی با عنوان اصلی You can heal your life اولین بار در سال 1984 منتشر شد. این کتاب مانند بیشتر کتاب‌های لوئیزآل هی به سرعت به فروشی چشم‌گیری رسید. لوئیز هی این کتاب را در چهار بخش نوشته است. او در ابتدای کتاب توضیح می‌دهد که تنها هدفش از نوشتن این کتاب این است که زندگی زیباتری برای همه‌ی خوانندگان بسازد، سبب شود آن‌ها به شفاي درون برسند و هرآنچه که می‌داند را به خوانندگانش منتقل کند. او به خوانندگانش توصیه می‌کند که از راهکارهای این کتاب استفاده کنند و آن‌ها را دائما تکرار کنند. لوءیز آل هی در بخش‌هایی از کتابش توضیح می‌دهد که کتاب شفای زندگی از خوانندگان نمی‌خواهد که ارتباطشان را با پزشکان و درمان‌گرها قطع کنند، بلکه تنها روشهایی به خواننده داده است که می‌تواند با همکاری پزشک خود و با یاری او برای تندرستی و سلامت بیشتر از آن‌ها استفاده کنند.

فهرست:
فصل اول: آنچه معتقدم
بخش دوم: جلسه‌ای با لوئیز

فصل دوم: مشکل چیست؟
فصل سوم: مشکل از کجا پدید می‌آید؟
فصل چهارم: آیا حقیقت دارد؟
فصل پنجم: حالا چیکار می‌کنیم؟
فصل ششم: مقاومت در برابر دگرگونی
فصل هفتم: شیوه‌ی دگرگونی
فصل هشتم: نوسازی
فصل نهم: تمرین روزانه
بخش سوم: به کار بردن این آرمان‌ها

فصل دهم روابط
فصل یازدهم: کار
فصل دوازدهم: موفقیت
فصل سیزدهم: ثروت
فصل چهاردهم: جسم
فصل پانزدهم: فهرست بیماری‌ها
فصل شانزدهم: الگوهای تازه‌ی ذهنی
بخش چهارم

فصل هفدهم: داستان من

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...