نسل پنجم بازاریابی؛ فناوری درخدمت بشریت

Marketing 5.0: Technology for Humanity

نویسنده :
فیلیپ کاتلر هرماوان کارتاجایا ایوان ستیاوان
نوبت و سال چاپ : 2 / 1401 تعداد صفحات : 280
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 260
ویرایش : شابک 9786227089219
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 187,000تومان

کتاب نسل پنجم بازاریابی راهنمایی است برای آنهایی که می‌خواهند در مسیر جدید بازاریابی حرکت کنند و با گره زدن بازاریابی به فناوری از حداکثر پتانسیل‌ فناوری‌های پیشرو در جهت اهداف بازاریابی استفاده کنند.

نسل پنجم بازاریابی در اصطلاح به معنای استفاده از فناوری‌های مقلد انسان برای خلق، اعلان، ارائه و ارتقای ارزش در سرتاسر سفر مشتری است. یکی از مضامین مهم نسل پنجم بازاریابی چیزی است که به آن فناوری آینده می‌گوییم؛ یعنی گروهی از فناوری‌ها که هدفشان شبیه‌سازی توانایی‌ها و قابلیت‌های بازاریابان انسانی است. این فناوری‌ها شامل هوش مصنوعی، پردازش زبان‌های طبیعی، حسگرها، روباتیک، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و بلاکچین است. این فناوری‌ها در ترکیب با هم امکان تحقق نسل پنجم بازاریابی را فراهم می‌سازد.

حرکت در این مسیر پرچالش و جدید، نیازمند یک راهنماست و فیلیپ کاتلر و همکارانش در این کتاب، استراتژی‌ها و راه‌حل‌های لازم برای قدم برداشتن در این مسیر را به بازاریابان نشان می‌دهند.

باید توجه داشت که اولین بار در تاریخ است که پنج نسل جمعیتی با رفتارهای متضاد، کنار هم در حال زندگی هستند که این خود چالش جدیدی برای بازاریابان است. در همین راستا این کتاب به بازاریابان کمک می‌کند تا تحولات فناورانه را با تغییرات چشمگیر رفتار مصرف‌کننده که در دهه گذشته رخ داده است، ادغام کنند. نسل پنجم بازاریابی همچنین از عناصر هر دو نسل قبلی خود یعنی انسان‌محوری در نسل سوم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال در نسل چهارم بازاریابی بهره می‌گیرد.

فهرست:

بخش1: مقدمه

بخش2: چالش های بازاریابان در عصر دیجیتال

بخش3: استراتژی های جدید برای بازاریابی مجهز به فناوری

بخش4: تاکتیک های جدید برای بکارگیری فناوری های بازاریابی

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...