دستورالعمل های کاربردی بازاریابی دیجیتال؛ راهنمای کامل بازاریابی دیجیتال منطبق با آخرین روش های اجرایی

نویسنده :
کریستانهر
مترجم :
اشرف ریاضتی حسین وظیفه دوست
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 277
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 320
ویرایش : 0 شابک 9786225941250
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 125,000تومان

این کتاب به منظور ارائه یک دید کلی از استراتژی، ابزار، پلتفرم ها و تاکتیک های بازاریابی گردآوری و تنظیم گردیده است که باعث تقویت دانش اجرایی نیز می گردد. این کتاب برای گروه های مختلفی، از جمله متخصصین بازاریابی دیجیتال، مدیران برند، آژانس های مارکتینگ و تبلیغات و حتی صاحبان کسب و کار مناسب است و در جهت افزایش دانش و توانمند سازی تمام گروه های نام برده گام برمی دارد.

کریستا نِهِر مدیر عامل موسسه بوت کمپ دیجیتال، نویسنده کتاب های پرفروش، سخنران بین المللی و یک مدیر بازاریابی با تجربه است. او با کمپانی های پیشرویی همچون گوگل، پروکتر اند گمبل، جنرال میلز، نایکی، جنرال الکتریک، سنای ایالات متحده،ریمکس و ... همکاری داشته است. کریستا نِهِر یکی از کارشناسان برجسته در ژورنال وال استریت، نیویورک تایمز، سی ان ان، و سایر مجلات آمریکایی بوده است. او علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی دارد و به همین واسطه موفق به پایه گذاری دوره های آموزشی گواهی نامه دار و معتبر در جهان شده است.

جهت مطالعه بیشتر می توانید وارد وبسایت www.bootcompdigital.com شده و به منابع بیشتری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی را دسترسی پیدا کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...