بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های کوچک

Social Media Marketing for Small Businesses

نویسنده :
شاهین حسین پور فرزاد یونسیان
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 136
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 220
ویرایش : 0 شابک 9786222186449
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 110,000تومان

ما در این کتاب راهنمای شما در راه اندازی کسب و کار خود در اینترنت و شبکه های اجتماعی خواهیم بود و در طول این مسیر به شما چارچوبی برای درک بهتر بازاریابی شبکه های اجتماعی ارائه خواهیم داد. برای اینکه موضوع را بهتر درک کنید، بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به عنوان یک مهمانی بزرگ در نظر بگیرید، که شما برگزار کننده آن هستید و همه کاربران شبکه های اجتماعی را دعوت کرده اید.

ما در این کتاب نکات اساسی و ساختاری را برای راه اندازی کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی خواهیم گفت. در طی این مسیر بارها و بارها به بحث «بازاریابی محتوایی» برخواهیم گشت. فراموش نکنید که نبض شبکه های اجتماعی با محتوا می زند.
در کنار بحث محتوا، شناخت ماهیت هر شبکه اجتماعی و ابزارهای مفید برای عملکرد بهتر را معرفی خواهیم کرد. درباره نحوه استفاده از هر پلتفرم برای بازاریابی بینش دقیقی ارائه خواهیم داد و بررسی می کنیم، که چه محتوایی کار می کند و چه محتوایی اتلاف وقت است. مثل همه بخش های بازاریابی به موضوع تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی خواهیم پرداخت.
سعی ما بر این است، که شما شبکه های اجتماعی را از دیدگاه یک متخصص (نه فقط یک مصرف کننده) درک کنید و کسب و کار خود را پیاده سازی نمایید. در این کتاب به صورت مرحله به مرحله راز رمز برگزاری یک مهمانی باشکوه را به شما خواهیم گفت.

این کتاب برای چه کسانی مفید است؟
این کتاب چارچوبی برای نحوه «فکر کردن» در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی و همچنین توصیه های مشخص در مورد نحوه «انجام» بازاریابی شبکه های اجتماعی در هر شبکه خاص را ارائه می دهد.

هدف از نگارش این کتاب، کمک به صاحبان کسب و کارهای کوچک، مدیران بازاریابی و حتی کسانی است، که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند. این کتاب برای شما مناسب است اگر:
* شغل شما مرتبط به موضوعات تبلیغات، بازاریابی یا برندسازی است.
* شما یک کسب و کار کوچک هستید، که بازاریابی در شبکه های اجتماعی را یک فرصت می بینید.
* شغل شما بازاریابی آنلاین یک کسب وکار یا سازمان در فضای دیجیتال و آنلاین است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...