چالش رهبری؛ راه و رسم تبدیل شدن به رهبر ستودنی و رقم زدن دستاوردهای فوق العاده در سازمان

The leadership challenge/6 th ed

نویسنده :
جیمز ام کوزس بری ام پوزنر
مترجم :
دکتر ناصر عسگری دکتر فرامرز قرآنی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 403
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 410
ویرایش : 6 شابک 9786008608554
موضوع اصلی : مدیریت موضوع فرعی : رهبری و مربیگری (کوچینگ)

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
درحال حاضر موجود نیست قیمت : 285,000تومان

مهم ترین موضوع پیش روی رهبران در ((چالش رهبری)) این است که چگونه اعضای سازمان را ترغیب کنید تا به صورت داوطلبانه رویدادهایی فوق العاده رقم بزنند. کتاب حاضر بر شیوه های عملی رهبران برای تبدیل ارزش ها به اقدام ها، چشم اندازها به واقعیت ها، موانع به نوآوری ها، جدایی ها به اتحاد و ریسک ها به پاداش ها متمرکز است. این کتاب گونه ای از رهبری ای را توصیف می کند که با ایجاد تغییرات سازنده در محیط کار، فضایی فراهم می آورد که افراد بتوانند در آن، موقعیت های دشوار را به موفقیت هایی بزرگ تبدیل کنند.

در فصل نخست، دو مثال واقعی درباره بهترین تجربه های رهبری فردی ارائه داده ایم. این دو داستان در مکان ها و صنایع مختلف با کارکردها، افراد و سبک های متفاوتی رخ داده اند، اما هر دو نشان می دهند که قبول چالش رهبری به معنی اعمال شیوه های پنج گانه است. در ادامه این فصل، شیوه های پنج گانه را به طور کلی بررسی می کنیم و تاثیر آنها را در عمل نشان می دهیم.
پرسش درباره بهترین تجربه فردی رهبران مهم است، اما این همه داستان نیست. رهبری نوعی رابطه بین رهبران و پیروان است. وقتی بفهمید افراد به دنبال چه چیزهایی هستند تا با میل و اراده خودشان از کسی پیروی کنند، تصویری کامل تر از رهبری به دست می آورید. در فصل دوم، ویژگی هایی را عنوان می کنیم که افراد در رهبران شان می جویند و می گوییم که چرا این ویژگی ها مهم هستند.
فصل های سوم تا دوازدهم نیز ۱۰ تعهد رهبری (یعنی رفتارهای ضروری رهبران برای رقم زدن دستاوردهای فوق العاده) و اصول مفهومی هر یک از شیوه های پنج گانه را توضیح می دهند. شواهدی از پژوهش های خودمان و دیگران برای پشتیبانی از این اصول ارائه می دهیم، مثال هایی از افرادی می آوریم که هر یک از شیوه ها را در زندگی شان پیاده کرده اند و پیشنهادهایی کاربردی برای اجرای هر یک از شیوه ها ارائه می کنیم. بخش های ((اقدام کنید)) از هر فصل به نتیجه گیری نیاز دارند. این بخش ها به خواننده می گویند که اگر می خواهد فلان شیوۀ رهبری را به بخشی پایدار و طبیعی از مجموعه رفتارها و نگرش های خود تبدیل کند، باید چه کارهایی انجام دهد. هدف چه یادگیری خودتان باشد و چه رشد انتخاب کنندگان تان (یعنی کارکنان، تیم، همکاران، مدیر، اعضای جامعه و غیره) می توانید هر یک از این توصیه ها را به سرعت عملی کنید. این کار نه به بودجه خاصی نیاز دارد و نه تأیید کسی، بلکه فقط نیازمند تعهد و نظم فردی است.
در فصل سیزدهم، از همه می خواهیم مسئولیت فردی ارائه الگویی عملی از رهبری را بر عهده بگیرند. در این شش ویرایش ((چالش رهبری))، همیشه تأکید کرده ایم که همه می توانند رهبر باشند. نخستین جایی که باید برای انتخاب رهبر به آن نگاه کنید، درونتان است.
پذیرش چالش رهبری نیازمند تفکر، تمرین، فروتنی و استفاده از هر فرصتی برای تغییر شرایط است. مثل همه ویرایش های پیشین، در این کتاب هم نتیجه می گیریم که رهبری کارذهن نیست، بلکه کار دل است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...