تغییر؛ رخدادهای بزرگ چگونه فراگیر می شوند؟

Change: How To Make Big Things Happen

نویسنده :
دیمون سنتولا
مترجم :
سعید زرگریان
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 309
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 310
ویرایش : 0 شابک 9786225987012
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 184,000تومان

امروزه، همه گیرشناسان و کارشناسان بهداشت عمومی می توانند روند شیوع ویروس ها را پیش بینی کنند و به کمک این پیش آگاهی، راهکارهایی برای کاهش سرعت انتشار ویروس تدوین کنند. ولی شیوع رفتارهای جدید را چگونه می توانیم پیش بینی کنیم؟ چگونه می توانیم راهکارهایی را که سبب می شود مردم بیشتر به رفتارهای مثبت روی بیاورند، بشناسیم؟ چطور می توانیم رویکردهایی را که ناخواسته موجب فروپاشی این رفتارها می شود، تشخیص بدهیم؟ چرا به نظر می رسد قواعد تأثیرگذاری اجتماعی به فرهنگ و هویت بستگی دارد و چگونه می توانیم امیدوار به درک این پیچیدگی ها باشیم؟

در این کتاب می کوشیم به این پرسش ها پاسخ دهیم. در صفحه های بعد، آنچه را دانش نوین شبکه های ارتباطی درباره چگونگی تغییر رفتار انسان ها و نیز، دلیل و زمان آن به ما می گوید، به شما عرضه خواهم کرد. همچنین، عواملی را بر می شمارم که زمینه ساز گسترش تغییرات اجتماعی اند. توضیح می دهم که چرا این همه وقت آن ها را طوری که باید و شاید درک نکرده ایم و از نحوه کارکردشان در واقعیت پرده برمی دارم.

پس از آن، می فهمیم که تغییر رفتار مثل شیوع ویروس نیست که از طریق تماس های معمولی سرایت کند. تداول آن طبق قواعدی صورت می گیرد و یادگیری این قواعد ما را از [مقایسه محض با] سرایت بیماری ها فراتر می برد و با فرایندی آشنا می کند که ژرف تر و رازآلودتر و به مراتب، جذاب تر است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...