خودباوری در مارکتینگ؛ راهنمای تسلط، تاثیرگذاری و رهبری بازار

Conciction Marketing Aquide to Authority, Influence & Market Leadership Online

نویسنده :
کلی روچ
مترجم :
دکتر میثم نصیری آتوسا هاشمی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 131
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 170
ویرایش : 0 شابک 9786004074360
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 100,000تومان

جهانی شدن و سرعت تکنولوژی باعث تغییر محیط کسب و کارها شده است. موفقیت در بازارهای رقابتی آینده مستلزم آمادگی لازم برای پاسخگویی سریع به این تحولات است. سازمان هایی که از آمادگی لازم برخوردارند می توانند در محیط کاملا رقابتی امروز به فعالیت بپردازند. یکی از این ابر روندها، بازار آنلاین است. دنیای تجارت آنلاین با سرعت شگرفی در حال رشد و توسعه است و هرثانیه شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه هستیم.
به گفته بیل گیتس" باید از فرصت های کوچک و بزرگ که در مقابل ما قرار دارند، به بهترین شکل استفاده کنیم". اگر بارها و بارها شکست خوردید دوباره شروع کنید و باور داشته باشید که می توانید.

کتاب حاضر در صدد است تا راهنمایی باشد برای تاثیرگذاری و رهبری در بازار آنلاین که بر دنیا سیطره انداخته و در حال گسترش روز افزون است. این کتاب کمک می کند تا عقاید متمایزی در بازار آنلاین داشته باشیم، عقایدی که ذهنیت خلاق برای ما به ارمغان بیاورد. بدین گونه که نیازی نباشد کارهای سایرین را کپی برداری کنیم، بلکه از راهکارهای منحصر به فرد خودمان و رنجی که در بین مشتریان بالقوه رویت کردیم، بهره بگیریم و ایده های خود را عملی سازیم. ما باید سعی نماییم تا کسب و کارمان را ارتقاء دهیم و حتی در جایگاه اول قرار بگیریم.
بسیاری از ما رویای ثروتمندتر شدن را داریم ولی نمی دانیم برای رسیدن به این هدف نقطه آغاز کجاست؟ چگونه باید متمایز باشیم؟ قدرت برتری شما برای دستیابی به این رویا بهره گیری ترکیبی از استعدادها و باورهای درونی تان است که باید به واقعیت تبدیل شود. یعنی باید تفاوت ایجاد کنید، با چالش ها مواجه شوید و بدانید تا چه میزان به اهداف خود باور و اعتقاد دارید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...