زیرمجموعه های تغییر دهنده بازی؛ رشد استثنایی در عصر دیجیتال

Owning Game-Changing Subcategories: uncommon Growth in The Digital Age

نویسنده :
دیوید آکر
مترجم :
سروش صیادی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 2 / 1402 تعداد صفحات : 212
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 260
ویرایش : 0 شابک 9786006466866
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی دیجیتال

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 163,000تومان

یکی از عوامل مؤثر بر رشد برندها و کسب و کارها طراحی و کاربست استراتژی مؤثر است. این استراتژی باید مراحل مختلف کار را طراحی و تشریح کند. یکی از این استراتژی ها تغییر زیر مجموعه هاست. وقتی مجموعه ها و کسب و کارهای موفق را بررسی می کنید، می بینید رشد تقریباً همیشه با شکل گیری یا طراحی مجدد زیر مجموعه ای که به وسیله تجربه جدید مشتری یا تجربه بهبودیافته یا رابطه با برند ایجاد خواهد شد توضیح داده می شود. یکی از برندهای مشهور جهان که در این کتاب نیز به آن پرداخته شده برند «ایربی اندبی» است که یک زیر مجموعه و تجربه مشتری جدید ایجاد کرد و سپس آن تجربه را در طول زمان گسترش داد و تقویت کرد. در واقع نوعی استراتژی نوآوری ایجاد شده است.

به دلیل پیشرفت های فناورانه و دسترسی سریع و ارزان به بازار که با کمک تجارت الکترونیک و ارتباطات دیجیتال امکان پذیر شده است، رشد مبتنی بر زیر مجموعه ها در عصر دیجیتال دگرگون شده است. دیگر زمان آن گذشته است که برای رشد و رقابت بگوییم ((برند من بهتر از برند شماست))، زیرا بازارها بسیار باثبات هستند و به سختی می توان آنها را مختل کرد.

کتاب زیر مجموعه های تغییر دهنده بازی؛ رشد استثنایی در عصر دیجیتال راهنمایی است برای کسانی که می خواهند بدانند برندهای مطرح جهان با چه سازوکاری توانستند تغییر و رشد کنند. فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن، دربارۀ این کتاب می گوید: ((دیوید آکر به ما می آموزد که چگونه در عصر دیجیتال با استفاده از قدرت زیر مجموعه ها رشد کنیم. مطالعه این کتاب برای همه مدیران و رهبران کسب وکار ضروری است.)) این گفته کاتلر حسن ختامی است بر این موضوع که مطالعه کتاب زیر مجموعه های تغییر دهنده بازی؛ رشد استثنایی در عصر دیجیتال بسیار واجب است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...