قوانین کاریزما؛ مهارت های تاثیرگذاری و جذب

The Laws Of Charisma: How to Captivate, Inspire & Influence for Maximum Success

نویسنده :
کرت دبلیو. مورتنسن
مترجم :
عفت السادات حق گو
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 5 / 1402 تعداد صفحات : 200
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 200
ویرایش : 0 شابک 9786001302541
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 125,000تومان

آیا تا به حال توجه کرده اید که چگونه برخی افراد می توانند بدون هیچ تلاشی الهام بخش باشند و دیگران را مسحور خود ساخته و تحت تأثیر قرار دهند؟ دیگران بدون درنگ به آن ها علاقه مند شده و می خواهند که کنارشان باشند. کسانی هستند که وقتی وارد فضایی می شوند توجه حاضرین را جلب می کنند. به نظر می رسد که این افراد همیشه هر چه را که بخواهند به دست می آورند زیرا اطرافیان شان تمایل دارند که خواسته ی آن ها را برآورده سازند. این افراد چگونه می توانند این قدر سریع جلب توجه کنند و کسانی را که ملاقات می کنند تحت نفوذ خود قرار دهند؟
این قدرت کاریز ماست. کاریزما مهارت انگیزشی بسیار مهمی برای زندگی است. قدرتی که اگر می خواهید بر دیگران اثر گذار باشید باید فرابگیرید.

در این کتاب، شما مهارت داشتن کاریزما را یاد می گیرید. من زندگی ام را صرف مطالعه و یادگیری قوه ترغیب، انگیزش و تأثیرگذاری کرده ام. مردم اغلب از من می پرسند که مهم ترین وسیله یا مهارت در تأثیرگذاری و آن چیزی که می توانم یاد بگیرم تا به موفقیت حداکثری برسم چیست؟ پاسخ ساده است. اگر تنها یک مهارت وجود داشته باشد که ابزار و عوامل ترغیب و تأثیرگذاری را کاملا در اختیار داشته باشد، کاریزما است. کاریزما سریع ترین دستاورد را برای شما خواهد داشت و به نحو بارزی موفقیت های شما را افزایش می دهد.
این مهارت بسیار مهم، همه ی جنبه ها و ابعاد زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. شغل، روابط و دستاوردهای مادی شما همگی به کاریزما بستگی دارد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...