استراتژی قیمت در زمان برای معامله گران فارکس

FOREXSTRATEGY THE PRICE IN TIME

نویسنده :
گابریل فابریس
مترجم :
مهندس مجید هدایتی فر
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1403 تعداد صفحات : 113
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 200
ویرایش : 0 شابک 9786001866456
موضوع اصلی : بازار سرمایه موضوع فرعی : فارکس، طلا و نفت

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 125,000تومان

کتاب استراتژی قیمت در زمان برای معامله گران فارکس کتاب ساده و قابل توجه است. این کتاب دارای یک استراتژی مخصوص سشن معاملاتی اروپا برای معامله گران روزانه است. معامله گران روزانه افرادی هستند که معامله خودشان را در طی روز باز میکنند و تا قبل از بسته شدن بازار می بندند. در واقع این استراتژی مخصوص معامله گران کوتاه مدتی بازار است. این استراتژی به شدت کاربردی و به شدت هم ساده است و نویسنده تأکید می کند که خوبی این استراتژی این است که اگر فرضاً ده نفر همزمان این استراتژی را پیاده کنند ده نتیجه یکسان خواهند داشت البته اگر مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک را یکسان پیاده کنند.
در بخش اول این کتاب به بیان این استراتژی پرداخته شده است. لحظه مناسب برای ورود به بازار شرح داده شده است. حد ضرر، حد سود و اینکه در چه مواقعی می توان زودتر از معامله نیز خارج شد هم بیان شده است. حجم معاملات به عنوان موردی مهم برای این استراتژی به اهمیت آن پرداخته شده است و براساس درصد ریسک و میزان سرمایه فرمولی برای حجم معاملات پیشنهاد شده است. بنابراین با یک استراتژی کامل که شامل تعیین حد سود، حد ضرر، درصد ریسک، حجم معامله و .. است، در طی این کتاب آشنا خواهید شد.
در انتهای بخش اول به مدیریت معاملات پرداخته شده است. از آنجایی که ساختار بازار نامشخص است و بسته به شرایط بازار سه مدل معاملاتی مختلف ممکن است شکل بگیرد که این سه مدل معاملاتی دارای نسبت ریسک به سود متفاوت و دارای استراتژی ورود و خروج متفاوتی هستند که در این بخش به آن پرداخته شده است.
در بخش دوم مترجم جهت کامل شدن کتاب به ژورنال معاملاتی پرداخته است. حتماً می دانید که استراتژی معاملاتی فقط در کنار ژورنال معاملاتی کامل می شود. یک استراتژی معاملاتی هر چقدر هم که کامل باشد باز اگر معاملات خود را ثبت و نتایج را تفسیر نکنید ناقص است. برای همین لازم است که همه چیز را بنویسید و ثبت کنید و با خود صادق باشید. نوشتن ژورنال نویسی به طور مداوم سبب نظم و ایجاد انضباط در شما می شود و به شما نشان می دهد در چه چیزی خوب و در چه چیزی بد هستید و کجا را باید تقویت کنید.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...