بازاریابی حسی؛ روش نوین برقراری ارتباط با ذهن مصرف کننده

Sensory Marketing

نویسنده :
برتیل هولتن
مترجم :
حسن علی سلطانی علی صادقی سعید آسبوس
نوبت و سال چاپ : 1 / 1401 تعداد صفحات : 352
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 390
ویرایش : 0 شابک 9786001185120
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ)

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه
260,000

7 %

قیمت : 241800 تومان

شرکت ها برای برقراری ارتباط با مخاطب باید بتوانند با بدن و دهن او در ارتباط باشند و روابط شناختی، عاطفی و رفتاری نزدیک تر و قدرتمندتری با او برقرار کنند تا در نتیجه آن بتوانند افراد را با استفاده از یک چهارچوب بازاریابی حسی به برند ها، محصولات و خدمات خود جذب کنند.
بازاریابی حسی یک الگوی بازاریابی نوظهور و زبانی جدید در نظریه و عمل است که در ارائه ارزش مصرف کننده، تجربه های مصرف کننده و برند، رویکرد جدیدی را به شرکت ها و بازاریابان ارائه می دهد. این دانش رویکردی چند رشته ای است که آموخته های رشته هایی چون رفتار شناسی مصرف کننده، روان شناسی مصرف کننده، بازاریابی مصرف کننده، بنردسازی و خرده فروشی را ادغام می کند.
برتیل هولتن با نوشتن این کتاب به دانشجویان، محققان و متخصصان کمک کرده است تا ایده های نوین بازاریابی حسی را بهتر درک کنند. او مشهورترین مبانی فلسفی و نظری بازاریابی حسی را براساس ارتباط آن با دیگر رشته ها در این اثر گنجانده است.
نویسنده در این کتاب بسیاری از متداول ترین مفاهیم و نظریه های موجود را در پاسخ به سوالات تحقیقاتی با کسب و کارهای مختلف، در اختیار محققان و متخصصان قرار داده و بازاریابی حسی پیشرفته را ارائه کرده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...