جادوی بداهه گویی؛ راز و رمز سخنرانی های فراموش نشدنی

نویسنده :
آندری سدنیف
مترجم :
صدف حکیمی زاده
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 5 / 1402 تعداد صفحات : 112
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 140
ویرایش : 0 شابک 9786008237471
موضوع اصلی : عمومی/ انگیزشی موضوع فرعی : انگیزشی

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 96,000تومان

بداهه گویی در سخنرانی ها و پاسخ گویی به پرسش ها تاثیر چشمگیری بر مخاطب دارد و موجب می شود بخش هایی از صحبت هایتان برای همیشه در ذهن مخاطب جای گیرد. البته کلمه بداهه گویی این مفهوم را به ذهن متبادر می کند که فرد بداهه گو بدون آمادگی و در زمانی بسیار کوتاه به پرسشی مهم پاسخ می دهد یا درباره موضوع خاصی صحبت می کند. این برداشت به نوعی درست است، اما آندری سدنیف، مولف کتاب، توضیح می دهد که حتی برای بداهه گویی هم می توان از قبل آمادگی پیدا کرد و در این کتاب به راهکارهایی در این خصوص اشاره می کند. او در ابتدای کتاب به اصطلاح (( جادوی سخنرانی عمومی)) یا ((جادوی بداهه گویی)) می پردازد و معتقد است کسب مهارت در این سیستم، فرد را سخنرانی سطح بالا تبدیل می کند.
مولف، در بخشی از کتاب، گفت و گوی درونی را آفتی برای بداهه گویی می داند و با تحلیل ساختار مغز به این نکته مهم اشاره می کند که گفت و گوی درونی جلوی خلاقیت ذهن را می گیرد و مانع بداهه گویی می شود. او، در مقابل، داستان گویی و شوخ طبعی را روش های مناسبی برای کسب مهارت بداهه گویی می داند و با تشریح و ساختار بندی این روش ها، توضیح می دهد که چگونه از آن ها هنگام سخنرانی یا پاسخ گویی به پرسش ها استفاده کنیم.
کتاب جادوی بداهه گویی، به رغم حجم کم، سرشار از نکات و تکنیک هایی است که شما را به فردی بداهه گو تبدیل می کند؛ تکنیک هایی که از تجربیات فردی، تحقیقات گسترده و گفت وگو های نویسنده با افراد موفق در رشته های مختلف به دست آمده و به صورتی ساختارمند در اختیارتان قرار گرفته است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...