مذاکره بدون ترس؛ استراتژی ها و ابزارهایی برای بیشینه کردن نتایج کسب و کارها

Negotiate without fear: Strategies and tools to maximize your outcomes

نویسنده :
ویکتور یا اچ. مدوک
مترجم :
فاطمه هفت اختان محمود رسولی
نوبت و سال چاپ : 1 / 1402 تعداد صفحات : 335
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 370
ویرایش : 0 شابک 9786225941861
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فنون مذاکره و ارائه

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 199,000تومان

بزرگترین منبع قدرت شما در هر مذاکره ای از بهترین گزینه جایگزین برای توافق در آن مذاکره (باتنا) حاصل می شود. باتنای شما بهترین گزینه بیرونی شما و برنامه جایگزین (پلن بی) شما است. باتنای شما نشان می دهد که اگر با طرف مقابل خود به توافق نرسید چه کار خواهید کرد.
این مساله حیاتی است که شما پیش از این که هر مذاکره ای را آغاز کنید، باتنای خود را ساخته باشید. اگر قصد خرید خانه دارید، هرگز نباید عاشق خانه ای شوید. شما باید با شناسایی خانه های بالقوه زیادی که ممکن است قصد خرید آنها را داشته باشید، باتنای خود را بسازید. اگر شما در حال استخدام یک کارمند باشید، باید جستجوی گسترده ای انجام دهید تا به جای اینکه محدود به یک فرد خاص شوید، کاندیداهای دیگری هم برای استخدام داشته باشید. درست همان گونه که نباید عاشق یک خانه خاص شوید، نمی بایست عاشق یک کاندیدای خاص هم برای استخدام شوید. هرچه باتنای شما قدرتمندتر باشد، قدرت شما بیشتر خواهد بود.

درباره نویسنده
دکتر ویکتوریا هاستد مدوک یک متخصص پیشرو در جهان در زمینه استراتژی مذاکره، مدیریت شرکت و تصمیم سازی است. بسیاری از مدیران عامل، مقامات ارشد و اعضای هیات مدیره شرکت های مختلف در سراسر جهان به دنبال مشاوره گرفتن از خانم مدوک در زمینه معاملات و تصمیم سازی های استراتژیک مهم هستند. دکتر مدوک در خلال دو دهه اخیر به عنوان مدیر عامل شرکت مدوک و همکاران در مورد ادغام و اکتساب، قراردادهای مشتریان مهم، پرونده های نظارتی و قراردادهای مشارکت مشاوره داده است. مشتریان او شامل صدها شرکت جهانی مهم از جمله یک سوم شرکت های فهرست ۱۰۰ شرکت برتر جهان از جمله شرکت های گوگل، آی. بی. ام، مک کسون، سیسکو و مک دونالد و همچنین شرکت های کوچکتر و سازمان های پیشرو می باشد. او در صنایع مختلف از صنایع تکنولوژیک، خدمات حرفه ای، انرژی، خدمات مالی و املاک تا صنایع غذایی، دارویی و بیوتکنولوژی فعالیت کرده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...