مدیریت فروشگاه و خرده فروشی ها با رویکرد استراتژیک

نویسنده :
ابراهیم پور عبدالله سوسن صمد زاده محسن عبدالهی نوشین طاهران پور علی اقطایی
نوبت و سال چاپ : 3 / 1390 تعداد صفحات : 174
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 245
ویرایش : 2 شابک 9789644682711
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فروش

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 140,000تومان

با گذر از تولید انبوه و کاهش شکاف بین تولید و مصرف، قدرت از واحدهای تولیدی به شبکه های توزیع، فروشگاه ها و خرده فروشی ها و پس از آن به مصرف کنندگان انتقال می یابد. همان گونه که در جوامع مدرن و پیشرفته، قدرت کاملاً در اختیار مصرف کنندگان است، در ایران نیز پس از دستیابی به خودکفایی نسبی و رسیدن به سطحی از امنیت در تولید تعداد بسیاری از کالاها و همچنین رفع موانع حقوقی و گمرکی و به دنبال آن افزایش واردات، رقابت شدیدی بین فروشگاه ها و خرده فروشی ها برای جلب نظر مشتریان به وجود آمده است.
در این راستا، نقش فروشگاه ها و واحدهای خرده فروشی بسیار با اهمیت جلوه می کند، به نحوی که استفاده موثر و بهره گیری از شیوه های مدیریت نوین و اصول علمی، یک ابزار مهم و استراتژیک برای صنعت خرده فروشی و فروشگاهی که برای دستیابی به جایگاهی شایسته و تعیین کننده در دنیای تجارت امروز در تلاش هستند، به شمار می آید.

دسترسی به تازه ترین اطلاعات مربوط به صنعت فروشگاهی، شناسایی عکس العمل رقبا و همچنین آگاهی از شیوه های شناخت خواسته های مشتریان تصمیم گیران و مدیران فروشگاه ها و سایر خرده فروشی ها را به سوی استفاده از روش های نوین هدایت می نماید. این امر در نهایت، شرایط بازار را به سمت افزایش رضایتمندی مشتریان سوق داده و علاوه بر آن، زیر ساخت های لازم را برای ایجاد و توسعه تجارت الکترونیکی در شبکه توزیع مهیا می سازد.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...