مهندسی مجدد فروش

Sales Reengineering form the Outside in: Engaging Customers With a New Approach to Sales، Marketing & Service

نویسنده :
مارک بلسینگتون بیل اوکونل
مترجم :
نوید گوهریان
نوبت و سال چاپ : 1 / 1399 تعداد صفحات : 271
نوع جلد / قطع: شومیز / رقعی وزن: 280
ویرایش : 0 شابک 9789644688294
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فروش

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 103,000تومان

این کتاب به بررسی این موضوع‌می‌پردازد: چگونه مدیران اجرایی‌می‌توانند با بهترکردن فرایندی که از طریق آن واحدهای اقتصادی ارزش‌ها را با مشتریان مبادله‌می‌کنند به درآمد و بهره‌وری نایل آیند.

ما شاهد دنیایی پرهیاهو و جنجالی در فروش و بازاریابی هستیم. نگرش از برون به درون یا برنامه‌ریزی مشتری محور در بازاریابی مطرح شده است. نسل اول برنامه‌ریزی مجدد دارای عملکردی مختلط بود. در این کتاب به کشف دنیای جدید سفارش و خرید خواهیم رفت و نسل دوم ابزارهای لازم برای تجدید برنامه‌ریزی و مدیریت به منظور برقراری روابط پایا و سودآور با مشتریان را تهیه خواهیم کرد.

این کتاب حاصل تلاش مشتریان ماست؛ افراد واقعی که با شرایط واقعی حاکم بر اقتصاد جهانی دست و پنجه نرم کرده اند. مشتریان ما که در طول سال ها از همه گروه ها، صنایع و نواحی بوده اند به راه حل ها و نگرش های ما در این کتاب جنبه جهانی داده اند. در عمل همه مدیران اجرایی که ما با آنها سروکار داشته ایم افزایش تعداد یا مهارت های کارکنانی را که کاردانی و دید متفاوت خود را وارد این چالش پوشش دهنده مشتری کرده اند پیش بینی می کنند و رویکردهای نوینی را برای یافتن، حفظ و نگهداری و خدمت به مشتریان در طی چند سال آینده جست وجو می کنند. بدون استثنا آنها معتقدند فناوری تأثیر عمده ای بر فرایند فروش سنتی دارد و همگی توافق دارند که در آینده باید خدمات بیشتری به مشتری ارائه دهند؛ فقط به این دلیل که مشتریان امروزی وفادار و سودآور خود را در همان سطح نگه دارند.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...