طراحی فروشگاه و تجارت رسانه های بصری؛ فضاسازی فروشگاه با هدف تشویق خرید

Store Design & Visual Meshandising: Creating Store Space That Encourage Buying

نویسنده :
کلوس ابستر ماریوس گارائوس
مترجم :
دکتر علی اکبر فرهنگی یحیی چاقویی نسیم نجمی
ناشر :
نوبت و سال چاپ : 1 / 1395 تعداد صفحات : 280
نوع جلد / قطع: شومیز / وزیری وزن: 420
ویرایش : 0 شابک 9789643179328
موضوع اصلی : بازاریابی موضوع فرعی : فروش

دریافت فایل:

افزودن به علاقه مندی ها
موجود در فروشگاه قیمت : 75,000تومان

امروزه طراحی علمی و خلاقانه فروشگاه و محل فروش محصولات، به یک عامل حیاتی موفقیت برای فروشندگان و خریداران، تبدیل شده است. این موضوع در کشور ما به جهت رشد چشمگیر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در دو سه سال اخیر از جایگاه خاصی برخوردار شده است.

با مطالعه این کتاب اسراری از بازاریابی توسط فروشندگان را فرا خواهید گرفت که به شما در نحوه طراحی فروشگاه با هدف افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان کمک خواهند نمود. همچنین در این کتاب با نحوه مسیریابی مشتریان در فروشگاه، چگونگی جستجوی محصولات توسط آنها و نحوه هدایت مراجعین به سمت کالاهایی که می خواهید بیشتر دیده شوند، آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود تا از طریق به کارگیری رنگ، تصاویر و موسیقی؛ هیجانات مشتریان را به خود جلب نموده و با ایجاد یک تجربه منحصر به فرد، خریدی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای آنها به ارمغان بیاورید.

تمرکز این کتاب بر روی کاربردهای عملی این مفاهیم بوده و مبتنی بر تحقیقات حوزه مشتری و روان شناسی مشتریان می باشد. ضمناً وجود مروری از نکات کلیدی در انتهای هر فصل و پیوست ضمیمه ای تحت عنوان آشپزی برای طراحی فروشگاه در پایان کتاب، از ویژگی های منحصر به فردی است که در آن دستورالعمل های کاربردی و خلاصه شده ای برای طراحی بهینه فروشگاه نیز ارائه شده است.

تا کنون دیدگاهی برای این کالا ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...